חינוך גורים | אילוף גורים

חינוך גורים | אילוף גורים

מתי מסר – מאלף כלבים המתמחה בחינוך גורים / אילוף גורים ולבניית תקשורת בונה ובריאה בין בעלי הכלב ולבין הגור או הגורה.

לתיאום פגישה או ייעוץ צרו קשר בטלפון 077-804-8866 או שלחו מייל לכתובת messermati@yahoo.com, ונשמח מאוד לעמוד לשירותכם.

כמו שלתינוק יש טווח גיל קריטי שבו מתעצבת אישיותו ותכונותיו, כך גם הדבר בעניין אילוף גורים. התחלת התהליך של חינוך גורים מתחיל החל מגיל שני חודשים ועד ארבעה חודשים. זהו טווח גיל קריטי בו מעצבות התניותיו של הגור. ככל שנקלע במדויק לטווח גיל זה, כך יהיה קל יותר לגור לרכוש את ההרגלים אותם אנו רוצים להקנות עבורו, ולהימנע ככל האפשר מאילוף גורים ממושך וארוך יותר, שעלול להיווצר מהתחלת התהליך בשלב מאוחר יותר.

למה צריך חינוך גורים?

גור לא מחונך עלול לזרוע הרס בבית, להרוס רהיטים, דשא סינטטי, ושאר חפצים יקרים בבית, כמו-כן, הוא עלול לנשוך או לעשות את צרכיו בבית ולא בחוץ. גור לא מאולף, יתקשה להתמודד במצבים קיצוניים כגון פחדים שונים למשל במקומות רועשים והומי אדם, ויפתח קשיים חברתיים שונים עם כלבים אחרים או עם בני אדם אחרים, אשר יכולים להתבטא באלימות בצורת נשיכות, נביחות מפחידות ומבריחות בני אדם וכדומה.

מה כולל אילוף גורים?

אילוף גורים כולל חינוך הכלב עוד מגיל צעיר כיצד להגיב לסיטואציות שונות על ידי התניה. אנו נדאג שהגור היקר שלכם ילמד לשמור על רהיטי הבית ושאר חפציו. אנו נדאג לאילוף הגור שלכם להגדיר בעצמו איזה אזור נחשב כ-בית עבורו, ולהגיע להבנה שב-בית לא עושים את הצרכים. אנו נדאג לחינוך הגור שלכם כיצד להתנהג בחוץ כאשר הוא בא במגע עם כלבים אחרים או בני אדם אחרים, ולהקנות לו תחושת ביטחון כללית בכל מקום שבו יהיה. כמו-כן, אנו נשים דגש על תזונה נכונה, וכמויות מתאימות עבור הגור שלכם, כך שיגדל לגור מחונך וגם בריא.

מתי מסר – אילוף כלבים, תקבלו שירות אילוף גורים מקצועי יסודי ומקיף, שיטה אשר נבנתה במהלך שנים רבות של ניסיון, תוך הסקת מסקנות עד להגעה לנוסחה המושלמת של גור כלבים מחונך ולמופת.

לפרטים נוספים, לתיאום פגישה או לייעוץ, צרו אתנו קשר בטלפון 077-804-8866 או השאירו פרטיכם בדף צור קשר המובנה באתר, ונשמח לחזור אליכם בהקדם, ולהתחיל אתכם יחד תהליך חדש ובונה עבור הגור היקר לליבכם.

אימוץ גור לחיק המשפחה, הינו תהליך הרווי חששות רבות, ובצדק. אחרי הכול, גור כלבים ככל תינוק מגיע בצורתו הגולמית חסר כללים, חסר מעצורים, וחסר גבולות. בעקבות כך, חווית אימוץ הגור לחיק המשפחה יכולה להפוך מהר מאוד לסיוט הן לבעלים והן לגור. חינוך גורים על ידי מחנך גורים מקצועי יוכל להפוך את חוויית החזקת גור לחוויה נעימה לשני הצדדים.

כתיבת תגובה