אילוף כלבים במרכז | אילוף כלבים בשרון

אילוף כלבים במרכז | אילוף כלבים בשרון

מתי מסר בעל ותק של למעלה מ-10 שנים באילוף כלבים במרכז הארץ. מתי ניחן ביכולת נדירה ליצירת קשר עם כלבים ומתאפיין בגישת אילוף ייחודית אשר פותחה במהלך עשור. לאילוף כלבים בשרון בכל הגילאים צרו קשר בטלפון 077-804-8866.

אשמח להעניק לכם ייעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום וללא התחייבות על מנת לבחון ולמצוא את הדרך המתאימה ביותר לאילוף כלבכם.

לעתים חוסר יכולת להתמודד עם גידול הכלב ללא עזרה של מאלף תביא את המשפחה לוותר על הכלב ולהיפרד ממנו על אף רגשות החיבה העזים שהם רוחשים לכלבם – לפני שזה קורה לכם תדעו שיש פתרון לכל בעיה, אל תוותרו על הכלב שלכם, אתם המשפחה שלו, התקשרו למתי מסר ותראו את השינוי.

ברצוני להדגיש פעם נוספת, שעיסוקי בתחום אילוף כלבים במרכז, נובע ראשית לכל מתוך אהבתי הגדולה לחיות בכלל וכלבים בפרט, והתקווה שלי, שכל כלב יזכה להעניק ולקבל מבעליו אהבה ושהיחסים בין הכלב ובני המשפחה יתאפיינו בהרמוניה ויגרמו שמחה ואושר לכל בני הבית.

אני מאמין שבכל מקרה כשכלב ובעליו נכנסים לתהליך משותף של אילוף כלבים בשרון, בסופו של התהליך מעמיקים ומתפתחים יחסי האהבה והערכה בין הכלב לבעליו, והקשר הופך להיות קשר חזק ומיוחד.

האם יש להתאים תהליך אילוף כלבים במרכז למאפייני הכלב

התשובה לשאלה זאת הנה חד משמעית כן. כמו בני האדם גם הכלבים ניחנים באישיות ייחודית ושונה מכלב לכלב וזאת עוד לפני שאנו מתייחסים לגילו של הכלב. אכן קיימים גזעים מסוימים של כלבים בעלי מאפיינים כללים המשותפים לבני הגזע כמו כלבי הרועים, כלבי הצייד, כלבי הרוח ועוד. אך גם כאשר מדובר בכלב גזעי טהור בעל תכונות אופי מסוימות, כאשר נשווה אותו לכלב מאותו מין ואותו גזע ואפילו מאותה המלטה שגדל באותו בית גידול נמצא הבדלים מהותיים בין שני הכלבים.

מכאן שכאשר מדובר בכלבים מגזעים שונים או מעירוב גזעים וגילים שונים הרי שנגיע למסכנה ברורה שלכל כלב האופי הייחודי לו ואשר במקרים רבים מושפע מאופיו של בעליו ודרך הגידול שלו.

הצורך באילוף כלבים במרכז התעורר ביתר שאת בשנים האחרונות כאשר הולך ונפוץ הנוהג של אימוץ כלבים אסופיים בוגרים או גורים מגזעים מעורבים ואפילו גורים מגזעים מוגדרים. ברבות מהמשפחות מחליטים לאמץ כלב כחלק מהליך החינוכי של הילדים ולעתים זאת הפעם הראשונה שההורים מגדלים כלב ואין ברשותם הידע והניסיון להתמודד עם אילוף הכלב. ניתן למצוא חוות אילוף כלבים בשרון אולם במקרים רבים יש יתרון משמעותי לאילוף הכלב בבית הגידול שלו תחת הדרכה ומעקב של מאלף כלבים בעל ניסיון.

אילוף כלבים צעירים וגורים במרכז

אנו עדים לכך שבערי גוש דן פועלות עמותות העוסקות בהצלה ואיסוף גורי כלבים שננטשים ומעודדות ומוסרות את הגורים לאימוץ. תופעה זאת מעוררת את הצורך המיוחד לאילוף כלבים במרכז כמענה למשפחות שעם כל הרצון הטוב והאהבה אינן מצליחות להתמודד עם גידולו של הכלב וכך כאשר הכלב מתחיל להתבגר הוא עלול להתחיל לגרום לנזקים לבית או לבני הבית ומתפתחת מערכת יחסים עכורה בין הכלב לבעליו. לעתים חוסר יכולת להתמודד עם גידול הכלב ללא עזרה של מאלף תביא את המשפחה לוותר על הכלב ולהיפרד ממנו על אף רגשות החיבה העזים שהם רוחשים לכלבם.

אני מזמין אתכם לפנות אלי ובטוח שבכל מקרה וללא קשר לאופיו של כלבכם נמצא יחד את הדרך שתאפשר לכם להעצים ולחזק את הקשר שלכם אל כלבכם ולעורר את רגשות החיבה העזה שהביאו אתכם לבחור ולהחליט על גידול הכלב בביתכם.

לכל הסוגים של אילוף כלבים במרכז ובמיוחד לאילוף כלבים בשרון צרו עמי קשר בטלפון 077-804-8866, אשמח להכיר אתכם ואת כלבכם ולמצוא את דרך האילוף שתתאים לכם.

כתיבת תגובה